یوبیسافت به تازگی یک ویدیوی مفصل پیرامون جزئیات پارکور در Assassin’s Creed Shadows منتشر کرده که بسیاری از حرکات متنوع و جدید را به نمایش میگذارد. با این حال، سایمون لمی کومتویز (Simon Lemay-Comtois)، کارگردان بازی، یک حقیقت جالب را فاش کرده است: «هر سطحی و مانعی قابل بالا رفتن نیست».

این یک تغییر بزرگ نسبت به عناوین قدیمیتر و در عین حال همسو با Assassin’s Creed Mirage که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد محسوب میشود. کومتویز در ادامه گفت که این یک «اتفاق مهم» برای تیم توسعه بوده که به معنی هدفمندتر کردن و طراحی بهتر مسیرهای پارکور جذاب و کنترل بیشتر بر جایی که Naoe میتواند برود و جایی که Yasuke نمیتواند از آنها عبور کند خواهد بود. این تصمیم همچنین به متمایز شدن سبک بازی این دو کاراکتر نیز خواهد انجامید.
او اطمینان میدهد که هنوز بسیاری از سطوح هنوز قابل صعود هستند (گجت Grappling Hook هم به این امر کمک میکند). با این حال، جستجوی «نقاط شروع معتبر» برای مسیرهای پارکور به نظر چالشبرانگیزتر از عناوین اصلی اخیر خواهد بود که یک نقطه قوت به شمار میرود. به هر حال، Mirage برای مکانیکهای پارکوری مشابهی که ارائه داده بود مورد تحسین زیادی قرار گرفت.
Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۶ بهمن) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.



















