بهار فناوری

اخیراً کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows به صحبت در مورد چگونگی به تصویر کشیدن دنیای این بازی پرداخته و خاطر نشان کرده است که این بازی یک مستند تاریخی نیست.

تبلیغات

بازی Assassin’s Creed Shadows اکنون در دسترس قرار دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به دوره‌ای از تاریخ ژاپن که مدت‌ها منتظرش بودند وارد شوند. با توجه به اینکه طرفداران مدت زیادی منتظر این مکان و دوره تاریخی بودند و انتظارات بالا بود، به نظر می‌رسد بیشتر آن‌ها از نحوه نمایش ژاپن فئودال در بازی راضی هستند.

دیوید نیبلین، کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows، در مصاحبه‌ای با +GamesRadar، توضیح داده است که چگونه یوبیسافت موفق شده ژاپن فئودال را به تصویر بکشد. او توضیح داد که هدفش این بوده از نمایش تصویری کلیشه‌ای از این دوره تاریخی اجتناب کند و می‌خواسته بازیکنان احساس کنند که خودشان در حال تجربه این دوره تاریخی هستند. نیبلین همچنین خاطر نشان کرد:

این (بازی) یک مستند نیست. ما واقعاً می‌خواستیم شما این دوره تاریخی را زندگی کنید.

دیوید نیبلین همچنین در مورد وجود دو شخصیت یاسکه و نائوئه در بازی صحبت کرده و گفته است:

تقریباً در هنگام طراحی تمام صحنه‌های سینمایی بازی، ما تلاش کردیم که واکنش‌ NPCها متناسب با شخصیت‌ها یا موقعیت‌ها باشد. واکنش یک سامورایی به یک دهقان از ایگا (منطقه‌ای در ژاپن) فرق دارد. این تفاوت‌ها می‌تواند شامل نحوه نگاه کردن NPCها، صحبت کردنشان و حتی حرکات بدنشان باشد.

با توجه به اینکه بازی Assassin’s Creed Shadows چند روز پیش عرضه شده است، طرفداران اکنون در حال تجربه این بازی هستند. با این حال، نظرات اولیه طرفداران مثبت بوده و یوبیسافت نیز به تازگی اعلام کرده بازی Assassin’s Creed Shadows به بیش از ۲ میلیون پلیر دست یافته است.

crystal skyJohnny silverhandLEAQUARIUSHکوروشسروشحمیدObi wancal kestisfanboy hunterMohaMMad.Mzساب زیرو ❄️RoozbehFocusCambyses The ThirdDS4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 17 =