بهار فناوری

سال گذشته، مایکروسافت تصمیم گرفت نام استودیوی ۳۴۳ را به Halo تغییر دهد تا لقب آن، مبنی بر مرجعی واضح برای این فرنچایز، واضح‌تر شود. به دنبال ثابت شدن روند کلی استودیو، لوگوی آن نیز تغییر کرد، علی‌رغم اینکه پس از گرفتن امتیاز کامل فرنچایز از بانجی، چند پروژه متوسط را توسعه داده بود.

تبلیغات

حال با توجه به اطلاعات درج شده در صفحه Microsoft’s Careers، استودیوی Halo به دنبال جذب کارگردان خلاق برای پروژه‌ای است که در حال حاضر روی آن کار می‌کند و می‌خواهد «جلوه خلاقانه این اثر را زنده کند».

طبق اطلاعات درج شده، این نقش مستقیماً به رئیس استودیو، پیر هینتز، گزارش می‌دهد و مسئولیت‌هایی شامل «شکل‌دهی به چشم‌انداز اولیه محصول، تعیین لحن و حس کلی، خلق داستان و جهان، تمایزات محصول و تجربه‌ بازی در سطح بالا» را بر عهده دارد. این نقش، در همکاری نزدیک با مدیران بخش هنری، طراحی و فرنچایز، مسئولیت مدیریت رویکرد استودیو در قبال خلق جهان‌های به‌یادماندنی، شخصیت‌ها و داستان‌های کیفیت و پرجزئیات را بر عهده خواهد داشت. همچنین، با تیم‌های داخلی سینمایی و صوتی همکاری خواهد کرد تا استودیو در زمینه داستان‌پردازی و ایجاد تحول بهترین عملکرد خود را داشته باشد.

طبق توضیحات، این نقش در دفتر مرکزی واقع در ردموند، واشنگتن مستقر بوده و به عنوان یک شغل دوگانه، همراه با سفر و جابه‌جایی، توصیف شده است.

[DEMON]sero0ashil0oآرشjohn117QUIGGZY

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 7 =