
به گزارش بازار، مهدی توکلی اظهار کرد: پس از بازگشایی آسمان کشور بر روی پروازهای داخلی و خارجی؛ پروازهای فرودگاه شهدای گناباد نیز برقرار شده است.
رئیس فرودگاه گناباد افزود: در همین راستا؛ شرکت هواپیمایی وارش عهدهدار برقراری پروازهای این فرودگاه شد که در همین راستا در روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۵ صبح پرواز تهران به گناباد و ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه صبح پروازهای گناباد به تهران انجام میشود.
بهگفته توکلی پروازهای تهران-گناباد-تهران هواپیمایی وارش در صورت استقبال مسافران تداوم خواهد داشت.
![راهکار انقلابی انویدیا: سیستم خنککننده جدید مصرف آب دیتاسنترها را به صفر میرساند [تماشا کنید] راهکار انقلابی انویدیا: سیستم خنککننده جدید مصرف آب دیتاسنترها را به صفر میرساند [تماشا کنید]](https://baharfanavari.ir/wp-content/uploads/2026/06/d8b1d8a7d987daa9d8a7d8b1-d8a7d986d982d984d8a7d8a8db8c-d8a7d986d988db8cd8afdb8cd8a7-d8b3db8cd8b3d8aad985-d8aed986daa9daa9d986d986_6a3f94125c62a-150x150.webp)



